uk flag

Zin om mee te zingen?!

Het koor verwelkomt graag nieuwe leden, we repeteren op de donderdagavonden. Kijk voor meer info op de pagina 'Lid worden'.
Op donderdag 18 april is er geen repetitie i.v.m. Corsosteken voor het aankomend Bloemencorso van de Bollenstreek.

Muziek verbindt over grenzen heen

We zetten graag de traditie voort en jij kan ons helpen.
Zweden Financiele bijdrageSMALL

Optreden internationaal

Het Eurokoor treedt geregeld op in het buitenland. Zo hebben we al concerten gegeven in Luxemburg, Duitsland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Denemarken. Ook waren er tegenbezoeken van het koor uit Engeland en Denemarken. Voor de komende jaren staan er meer van dit soort uitstapjes naar andere Europese landen op ons verlanglijstje.

Leuk dat je op onze website komt kijken. Wij zijn een 6-stemmig enthousiast, sprankelend en swingend popkoor met een eigen live-band de EuroPacemakers. Ons koor bestaat uit ongeveer 65 leden, maar daar kunnen nog wel wat nieuwe leden bij. Door te zingen willen wij mensen met elkaar verbinden, ook over de landsgrenzen heen. Ons repertoire bestaat voornamelijk uit popsongs. Misschien heb je ons ergens zien optreden en kreeg je de kriebels of je werd enthousiast door verhalen van een koorlid. Hoe dan ook: hier ben je aan het goede adres!
Ben je geïnteresseerd? Ga voor meer informatie naar de pagina 'Lid worden'.

• Weeshuis Leiden

Op de binnenplaats van het voormalige weeshuis in Leiden, zomer 2014

• Concert 18 oktober 2019

Concert in de repetitieruimte van het Eurokoor, 18 oktober 2019

• City Hall  Newcastle, maart 2012

In de City Hall te Newcastle, Engeland, maart 2012.

• Stationsplein

Kerstconcert op het Leidse Stationsplein, december 2014

• Klinkenberghal

In de Klinkenberghal te Sassenheim tijdens de voorbereiding van het bloemencorso, mei 2014

• Leidse manifestatie Cultuur 071 in Trianon

Leidse manifestatie Cultuur 071 in theater Trianon (anno 1927), juni 2015.

• In het Bona

In het Leidse Bonaventure-college ter gelegenheid van Open Monumentendagen, september 2015

• Floriade 2012

Op de nationale tuinbouwmanifestatie Floriade in Venlo, zomer 2012

Repetitie bijwonen?

Je bent van harte welkom voor een vrijblijvende kennismaking.
Behalve in de schoolvakanties repeteren we elke donderdag van 20.00 tot 22.00 uur in het clubgebouw van K&G, J.C. de Rijpstraat 29, 2315 WE Leiden

Als je zeker wilt weten of we er op de avond van jouw voorkeur zijn, kun je dat van tevoren vragen aan het secretariaat.
Er is parkeerruimte in de naaste omgeving.

Het Eurokoor trekt er op uit

Thuisbasis van het Eurokoor is Leiden. In die stad en omgeving verzorgt het koor elk jaar wel enkele concerten. Maar het koor slaat de vleugels graag wijder uit. Naar elders in Nederland, maar met enige regelmaat ook naar het buitenland.
Meest recent, op 7 mei 2016, is opgetreden in Hørsholm, een stadje in de periferie van Kopenhagen. In eerdere jaren heeft het koor concerten gegeven in Luxemburg, Duitsland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Denemarken.Ook waren er tegenbezoeken van het koor uit Engeland en Denemarken.

Een optreden bijwonen? Dat kan.
Zodra er een concert wordt geagendeerd, verschijnt hier de aankondiging.

Wilt u eens horen hoe het Eurokoor zingt?
Klik hier hier voor een sfeerimpressie van ons optreden tijdens Open Monumentendag 2019 op het Pieterskerkplein.

Zin om mee te zingen?
Het koor verwelkomt graag nieuwe leden. Raadpleeg voor meer informatie de pagina Lid worden?

Groepsfoto uitbundig voor Homepage 640x215

Het Eurokoor boeken

Het is natuurlijk mogelijk om het Eurokoor te boeken voor een optreden. Of het nu gaat om een volledig verzorgd optreden of om een invulling tijdens een evenement of bedrijfsfeest. Wij denken graag mee en kunnen adviseren om het optreden naar wens uit te voeren! Wij maken van elk optreden een feest voor jong en oud...

Geïnteresseerd?
Neem voor de mogelijkheden, prijzen en andere informatie contact met ons op. Gebruik het contactformulier (toets Contact rechtsbovenaan) of mail op de pagina Organisatie naar het secretariaat.

In Coronatijd zijn onderstaande filmpjes gemaakt.

Home (toen we weer mochten)

Virtueel koor PROMO Home

Hurt Somebody (voor Open Monumentendag 2020)

Virtueel koor